پرژکتور خیابانی ژوپیتر 200 وات نـشـــانور


پرژکتور خیابانی ژوپیتر نـشــانور با طراحی بسیار زیبا ، و با توان بسیار بالا ایده ای است که نظر بسیاری از شرکت ها و پیمانکاران را به خود جلب کرده است . که قابل استفاده در جاده ها ، اتوبان ها ، پارک ها ، معابر و . . . میباشد . این محصول جایگزین پرژکتور های قدیمی بوده و مصرف انرژی را تا 70% کاهش میدهد . از ویژگی های های این محصول میتوان به هیت سینک بسیار قوی و وسعت نور دهی بالا اشاره کرد. در ادامه سایر ویژگی های این محصول را بررسی میکنیم .

مشخصات ظاهری :

جنس بدنهآلومینیوم
رنگ محصولنقره ای – طلایی
وزن هیت سینک6000g
جنس لنز GLASS
قطر لوله گیر6 cm
پوششپودری استاتیک

مشخصات فنی :

محدوده ولتاژ ورودی(~V)160- 270 ولت
محدوده توان مصرفی200 وات
شارنوری 26000 لومن
منبع نور 4 عدد ماژول COB
رنگ لامپسفید – زرد – نچرال
تامین قطعه XUYU – CERE
شدت جریان ورودی(A)0.91 آمپر
پاور فکتور(PF)>0.95
حفاظت هانوسان ولتاژ
درجه حفاظتIP 65
طول عمر30 -50 هزار ساعت
ضمانت نامه24 ماه تعویض

قدرت روشنایی عالی چراغ فوق هم از دیگر شاخصه های مثبت آن به شمار می آید. این قدرت، برابر با 18000 لومن بوده و طول عمر آن نیز بالغ بر 30000 ساعت است. پس خیالتان راحت باشد از اینکه این چراغ خیابانی، حالا حالاها همراهی تان کرده و بی نیاز از تعویض خواهد بود. پخش نور مستقیم، پرتاب نور بسیار خوب، نور سالم و فاقد اشعه های مضر، قابلیت استفاده در بازه های دمایی مختلف و برخورداری از رنگ های آفتابی (دمای رنگ 3000 کلوین) و مهتابی (دمای رنگ 6000 کلوین) از دیگر ویژگی های برجسته این محصول به شمار می آیند.

ما در تلاشیم تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را تولید و به مشتریان عرضه نمائیم ، جهت ثبت سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید .

.

.

زمین را پوشش بده . . .

.

.